niedziela, 22 kwietnia 2012

Morze Północne - Noord Zee

 Dzisiaj, po dość długiej, bo prawie miesięcznej nieobecności zamieszczam kolejne zdjęcia. Tak, zdjęcia. Są to fotografie wykonane w ciągu ostatnich dni oraz dzisiejsze. Przedstawiają Morze Północne i piękny, malowniczy wiatrak, który znajduje się w mojej okolicy. Wiatraków w Holandii jest dużo, jak każdy z Was doskonale wie. Taki kraj :) Morze Północne, jak to morze w klimacie zachodnio-europejskim. Zimne i słone. Niektóre miejscowości znajdujące się w pobliżu Morza Północnego są na prawdę godne zobaczenia. Są to choćby Scheveningen w Den Haag, gdzie można przejść się po pięknym belwederze, bądź wejść do szklanego molo, czy choćby skoczyć na bungi nad samym morzem. W Holandii wiele jest takich miejsc. Ja jednak zdecydowanie wolę cichą plażę, w maluteńkim miasteczku, takim jak odwiedziłam dzisiaj. Jest pięknie i malowniczo. Na plaży nie ma wielu ludzi, dookoła olbrzymie wydmy, szum morza i 'śpiew' mew, a przy tym towarzyszący powiew morskiej bryzy :) Świetne uczucie. Za to właśnie kocham morze. Dzisiaj odwiedziłam miejscowość Ouddorp, którą serdecznie polecam. Później jechałam samochodem po całym wybrzeżu Holandii. No prawie całym. Miałam okazję przejechać się nawet ośmiokilometrowym mostem, wybudowanym na morzu. Świetne. Naprawdę świetne.

Wiatrak:



Wydmy:



Muszelki:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię? Będę wdzięczna :)