sobota, 9 marca 2013

Holandia!

Witajcie po raz kolejny! Jak wam mija sobota? Mi póki co, spokojnie. Myślę, że to się szybko zmieni, bo zaraz jadę na zakupy. Pewnie zastanawiacie się, a może i nie :P, czemu tytułem posta jest 'Holandia!'. Uzasadnienie jest proste - w zeszły poniedziałek przyjechałam do Holandii na testy języka itp. Przy okazji mogę spędzić trochę czasu z rodzicami. Co jak co, niejeden chciałby mieszkać bez rodziców, ale ja nie. Jestem człowiekiem przylepą, nie lubię siedzieć sama w domu, muszę mieć się do kogo odezwać... dlatego czasem ciężko tak żyć... a ostatnimi czasy złapałam jakiegoś doła, nie mogłam już wytrzymać... jeszcze świadomość, że rodzice przyjadą dopiero na Wielkanoc :( W niedzielę wieczorem, kiedy wróciłam z urodzin wujka i zaczęłam się szykować do szkoły rozmawiałam z rodzicami na skype. Ni z tego, ni z owego zaczęłam wyć... rodzice też nie byli jakoś super szczęśliwi, więc decyzja o wyjeździe zapadła dość szybko. W dodatku te testy w Holandii. Wszystko ładnie się poukładało, rodzice zamówili mi bilet na autokar. Nie powiem, strach był, bo zawsze za granicę jeździłam samochodem, właśnie z mamą i tatą. Tym razem jednak było inaczej. W poniedziałek rano poszłam do szkoły na kilka lekcji. Po trzech godzinach mój tata zadzwonił do dyrekcji, by mnie zwolnić. No i zaczęły się zakupy - rutinoscorbin dla mamy, jedzenie i picie na drogę, ciastka, pączki, no i pakowanie. O 17.45 z dworca wyjechał mój autobus. Oczywiście z dużym opóźnieniem, ale co zrobić. No i jestem. Tydzień już mija, a ja nie chcę wracać :( Cóż... Póki co, cieszę się, że jestem tutaj. Przy okazji latam z mamą po sklepach - kiedyś trzeba odświeżyć swoją szafę :D No i pogoda! W Polsce śnieg, zaspy... a w Holandii? SŁOŃCE! +18 stopni :D Niestety dzisiaj po przebudzeniu okazało się, iż na dworze pada.. na szczęście nie śnieg, a deszcz. Taki klimat... co zrobić? Mam jednak nadzieję, że pogoda się poprawi :) Nawet jeśli nie, to co mi tam :) Lubię śnieg!
Niestety, ale muszę się już żegnać, choć nie powiem, pisałabym jeszcze :)
Lecę i życzę Wam miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię? Będę wdzięczna :)