środa, 9 stycznia 2013

Libster Award

Ludzie! Mój blog został nominowany Libster Award, za co serdecznie dziękuję :)
Odpowiedzi, na zadane mi pytania:
1. Jakie jest twoje hobby?
Tak więc - uwielbiam rysować i malować. Poza tym do moich hobby należą spanie i jedzenie. Zbieram też figurki delfinów - takie hobby z dzieciństwa, ale spełniam je do dzisiaj.

2. Wybierz po dwie ulubione piosenki z Up All Night i Take Me Home.
Ojoj, ciężki wybór, gdyż kocham wszystkie. Ale jak już muszę wybrać...
Up All Night:
1. More Than This
2. Taken
Take Me Home:
1. Over Again
2. They don't know about us

3. Ulubiona książka?
Harry Potter wszelakie tomy i Hobbit.

4. Ulubiony przedmiot w szkole?
Polski :)

5. Co sądzisz o Taylor?
Szczerze, to za nią nie przepadam. W czwartej klasie już za nią nie przepadałam :P

6. Którego seksiaka z 1D lubisz najbardziej?
Of course, że Niall'a <3

7. Co sądzisz o Eleanor?
Nie przeszkadza mi. Jest spoko :)

8. Czy według ciebie Larry is real?
Szczerze, to nie wiem. A skoro nie wiem, nie oceniam. Mimo wszystko akceptuję :)

9. Ulubiony przedmiot w szkole?
To już było :P Ale jak dwa razy, to dwa razy. Poza polskim lubię wiedzę o kulturze.

10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Chyba weterynarzem :)

11. Jaka jest twoja kolekcja rzeczy z One Direction:
Dopiero się wzbogacam, ale póki co mam baaaardzo dużo plakatów, plus jeden gigantyczny, który dostałam od brata na święta, rysunki, BILET NA KONCERT! Zamierzam kupić jeszcze bransoletki lub koszulkę ;)

3 komentarze:

  1. Bilet na koncert najważniejszy !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ode mnie nominację!! Do The Versatile Blogger ;) Więcej informacji na:
    http://whynotspreadyourwingsandfly.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń

Chcesz wyrazić swoją opinię? Będę wdzięczna :)