środa, 7 marca 2012

Pierwszy post

Witajcie!
              Na początek krótko o mnie, czyli kim jestem, gdzie jestem i co robię; o czym będzie owy blog i czy warto go oglądać.
              Więc: Nazywam się Asia. Mam 15 lat. Obecnie zamieszkuję tereny landu, w którym zioło to rzecz oczywista, wiatraki są na każdym kroku, rowery o mało cię nie potrącają, a tulipany kwitną cały rok - czyli Holandia. Żeby nie było zwolenniczką zioła nie jestem :P Mieszkam w Holandii osiem miesięcy, chodzę tutaj do szkoły, w której uczę się holenderskiego. 
              Co robię? Hmm... Robię dużo, ale głównie śpię. Po za tym rysuję, maluję i fotografuję, co będziecie mogli zobaczyć w kolejnych postach. Nigdy nie kształciłam się plastycznie, robię to, bo to moja pasja. Zajmuję się tym odkąd pamiętam. Przenoszę na papier wiele, ale głównie jest to manga, którą zaraził mnie mój starszy brat. Mam rocznego golden retrievera, któremu nadałam imię Songo - czyli główny bohater Dragon Ball'a. Dodam jeszcze, iż wiele moich prac jest na podstawie innych, stąd podobieństwo do jakichkolwiek innych rysunków z internetu etc. Nie są one w żądnym wypadku wzorowane. Po prostu wzoruję się na nich. Tak więc, kończę i zapraszam do lektury obrazkowej i tekstowej mojego bloga.

PS
To mój pierwszy blog. Wszelkie prawa do kopiowania zabronione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię? Będę wdzięczna :)